بیمه تعاون؛ بررسی کامل طرح های بیمه تکمیلی گروهی و انفرادی 

شرکت بیمه تعاون از سال 1386 در حوزه بیمه فعالیت خود را آغاز کرده است و در رشته های مختلف بیمه ای از جمله بیمه های اشخاص (مانند بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه درمان تکمیلی، بیمه حوادث و…)، بیمه های اتومبیل(مانند بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث و…)، بیمه های مسئولیت، بیمه های حملونقل، بیمه های مسافرتی و…به مشتریان خود خدمات بیمه ای ارائه نموده است. پایه ای ترین اصل بیمه تعاون ارائه خدمات صادقانه به مشتریان همه رشته های بیمه ای ست و با بهره گیری از تیمی حرفه ای و مشتری مدار در راه نیل به این مقصود حرکت کرده است. مدیر عامل شرکت بیمه تعاون جناب آقای دکتر یونس مظلومی هستند که از سال 1395 مدیریت بسیار موفق خود را در این شرکت شروع نموده اند ایشان قبل از این مدیریت عامل شرکت بیمه رازی را برعهده داشتند.سهامداران عمده بیمه تعاون، بانک توسعه تعاون و موسسه مالی و اعتباری ملل هستند. این شرکت در زمینه توانگری مالی که یکی از شاخص های مهم در رتبه بندی شرکت های بیمه ای می باشد دارای رتبه ۱ است. این شاخص هر ساله بر اساس وضعیت مالی شرکت ها توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی محاسبه و اعلام می گردد. در این مطلب قصد داریم به بررسی خدمات، طرح ها و ویژگی های بیمه تکمیلی بیمه تعاون بپردازیم. بیمه تعاون خدمات بیمه تکمیلی را به دو صورت انفرادی و گروهی ارائه میکند.

بیمه تکمیلی تعاون شامل چه پوشش هایی می شود؟

شرکت بیمه تعاون خدمات خود در حوزه بیمه های درمان تکمیلی را به دو صورت بیمه تکمیلی گروهی و انفرادی تعاون ارائه می نماید. به طورکلی این بیمه ها شامل پوشش های زیر می باشند. اما بسته به نوع بیمه نامه و قرارداد فی مابین بیمه گر و بیمه گذار، هر بیمه شده ممکن است تحت پوشش برخی و یا تمامی این پوشش ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان بخر، بعدا پرداخت کن!

جهت حال رفاه مشتریان گرامی امکان خرید اقساطی در تمامی شعب حضوری و فروشگاه آنلاین میسر میباشد . شما مشتری عزیز به آسانی میتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

چند مرحله‌ی ساده تا خرید اقساطی

  1. ثبت نام و تکمیل مشخصات خرید اقساطی
  2. استعلام مشخصات و اعتبار سنجی آنلاین
  3. مراجعه حضوری و انجام خرید

ساعت پاسخگویی : 9 الی 19