جستجو
مراکز تخصصی چشم پزشکی و عینک سازی بینکـ

تعرفه بیمه البرز

پوشش ها و جدول تعهدات بیمه تکمیلی البرز 1402 و 1403

موارد تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز عمدتا مطابق با جدول زیر است. البته طبق درخواست و شرایط مشتری ممکن است برخی از این پوشش‌ها کم و یا برخی دیگر انتخاب شود.

نوع پوشش‌ها، سقف تعهدات، فرانشیز و … در قراردادهای مختلف بیمه تکمیلی متفاوت است. به طور مثال ممکن است در قرارداد یک شرکت با بیمه البرز پوشش دندانپزشکی موجود باشد اما در قرارداد دیگری این مورد تحت پوشش نباشد.

چنان چه قصد آگاهی از پوشش‌ها و سقف تعهدات بیمه تکمیلی البرز خود را دارید روی لینک فوق کلیک کنید تا روش‌های یافتن سقف تعهدات دندانپزشکی، عینک، زایمان و … را مشاهده کنید.

نام پوشششرح پوشش
بستری و جراحی‌های تخصصیجبران هزینه بستری و جراحی‌های تخصصی مانند آنژیوگرافی قلب، عمل قلب باز، شیمی درمانی، رادیوتراپی، جراحی های تخصصی مربوط به سرطان، انواع پیوند اعضای طبیعی بدن مانند کبد، کلیه، ریه و مغز استخوان
زایمان طبیعی و سزارینجبران هزینه زایمان طبیعی و سزارین
پاراکلینیکیپوشش انواع هزینه‌های پاراکلینیکی شامل: سونوگرافی، اسکن، ام آر آی (MRI) ، ماموگرافی، اکوکاردیوگرافی، دانسیتومتری، تست ورزش، استرس اکو، تست آلرژی و تنفسی، نوار عضله، قلب و …
جراحی‌های سرپاییمانند شکستگی و در رفتگی، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، تخلیه کیست، لیزر درمانی، بیوبسی
آزمایشگاهیهزینه خدمات آزمایشگاهی شامل انواع آزمایش های تشخیصی، پاتولوژی، رادیوگرافی، فیزیوتراپی
رفع عیوب انکساری چشمپوشش هزینه رفع عیوب انکساری چشم شامل عمل لیزیک چشم و لازک
دندانپزشکیهزینه های دندانپزشکی شامل ترمیم و پر کردن دندان، کشیدن، جرمگیری، بروساژ، عصب کشی  و درمان ریشه و روکش و در برخی قراردادها ایمپلنت، ارتودنسی و دندان مصنوعی و جراحی لثه
ویزیتجبران هزینه ویزیت پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص
داروپوشش دارو شامل داروهای خارجی طبق لیست داروهای مجاز کشور
عینک و لنزپرداخت هزینه عینک و لنز طبی
آمبولانسهزینه آمبولانس درون شهری و برون شهری

فرانشیز و دوره انتظار بیمه تکمیلی البرز

فرانشیز اصطلاحا بخشی از هزینه درمان است که به عهده خود بیمه شده است. فرانشیز هر پوشش می‌تواند متفاوت باشد. همچنین فرانشیزها در هر قرارداد نیز نسبت به قرارداد دیگر متفاوت است. جهت آگاهی بیشتر مقاله فرانشیز بیمه تکمیلی را مطالعه کنید.

دوره انتظار مدت زمانی است که طی آن بیمه شده نمی‌تواند از پوشش خاصی استفاده کند. پوشش بستری و جراحی 3 ماه و پوشش زایمان و نازایی 9 ماه دوره انتظار دارند. به این معنی که بیمه شده در این مدت نمی‌تواند از این دو پوشش استفاده کند. جهت اطلاع از جزئیات پیشنهاد می‌شود مقاله دوره انتظار بیمه تکمیلی را بخوانید.

مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی البرز

این شرکت حدود 5600 مرکز طرف قرارداد در سراسر کشور از جمله تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج و … دارد. لیست مراکز طرف قرارداد بیمه البرز از طریق لینک فوق قابل مشاهده است. همه مراکز طرف قرارداد این شرکت را می‌توان در لینک بالا جستجو کرد. با مراجعه به مراکز طرف قرارداد شرکت‌های بیمه دیگر نیازی به پرداخت هزینه توسط بیمه شده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان بخر، بعدا پرداخت کن!

جهت حال رفاه مشتریان گرامی امکان خرید اقساطی در تمامی شعب حضوری و فروشگاه آنلاین میسر میباشد . شما مشتری عزیز به آسانی میتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

چند مرحله‌ی ساده تا خرید اقساطی

  1. ثبت نام و تکمیل مشخصات خرید اقساطی
  2. استعلام مشخصات و اعتبار سنجی آنلاین
  3. مراجعه حضوری و انجام خرید

ساعت پاسخگویی : 9 الی 19