جستجو
مراکز تخصصی چشم پزشکی و عینک سازی بینکـ

تعرفه بیمه بانک رفاه کارگران

عینک فروشی طرف قرارداد بیمه بانک رفاه + عینک سازی و خدمات اپتومتری

اگر قصد خرید عینک دارید؟ اگر تحت پوشش بیمه بانک رفاه (بیمه رفاه فرازان هدف) هستید؟ اگر ساکن تهران هستید … بهترین محل برای خرید عینک، قطعا یک عینک فروشی بیمه بانک رفاه می باشد. بانک رفاه برای مخاطبین بیمه خود این امکان را فارهم کرده تا با خرید از برخی عینک فروشی های طرف قرارداد، هزینه های به مراطب پایین تری را پرداخت کنید. یکی از مجهزترین عینک فروشی بیمه بانک رفاه در غرب تهران ، بینک است که امروز قصد داریم در مورد شرایط استفاده از این بیمه و هزینه هایی مثل فرانشیز و … صحبت می کنیم.

هنگام خرید عینک طبی، چه مقدار از هزینه ها را بیمه بانک رفاه می دهد؟

البته که این سوال یک سوال کلی است و بهتر است ابتدا در مورد نوع قرارداد بیمه خودتان با شرکت بیمه اطلاع داشته باشید. برای خرید عینک طبی و آفتابی با لنز طبی، یا لنز های تماسی، شرکت های بیمه خدمات خود را در سطوح مختلف ارائه می دهند. مثلا ممکن است یک شرکت با بیمه قرارداد سطح 1 ببندد که کمترین هزینه های خرید عینک را پوشش دهد یا شرکت دیگری قرارداد سطح 5 ببندد که بالاترین پوشش را برای خرید عینک طبی به همراه دارد.(اعداد 1 تا 5 فرضی بوده و ممکن است متفاوت باشد).

در هر صورت هر چه قرارداد بهتری با بیمه بسته شود، در نهایت پرداختی ماهانه بیمه هم متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از نحوه محاسبه بیمه خود، بهتر است ابتدا از مسئولین شرکت خود در مورد نحوه قرارداد بیمه بپرسید.

اطلاعیه مهم در مورد هزینه عینک بیمه شدگان بیمه بانک رفاه (بیمه رفاه فرازان هدف) سال 1402

برای بیمه شدگان بانک رفاه، این خبر خوب وجود دارد که یکی از مجهزترین و بروزترین عینک فروشی های غرب تهران قصد دارد تا با شرایط فوق العاده عینک های اصل و با پوشش بیمه به شما ارائه دهد. بینک برای مشتریان سال 1402 این امکان را فراهم کرده تا با خرید حضوری از شرایط ویژه ما بهره مند شوید.

عینک فروشی طرف قرارداد با بیمه بانک رفاه (بیمه رفاه فرازان هدف) در تهران

در صورتی که قصد خرید عینک طبی یا آفتابی زنانه، مردانه و بچه گانه دارید، ما این امکان را فراهم کرده ایم تا با معرفی جدیدترین برندها و یافتن بهترین عینک های مناسب با ظاهر صورت و ست کردن آن با لباس، رنگ پوست، مو و … بهترین خرید عینک طبی و آفتابی را داشته باشد. روش تشخیص عینک های اصل از تقلبی، و انتخاب درست یک مزیت برای شما ایجاد می کند تا همواره بهترین باشید. مخصوصا در خرید اینترنتی که حتی باید اندازه صورت خود را هم بدانید تا بتوانید یک انتخاب صحیح انجام دهید. البته میزان تشخیص عینک خوب، بصورت اینترنتی کمی دشوار است و پیشنهاد ما این است که خرید حضوری داشته باشید. برای همین هم بینک شعبه خرید حضوری خود را در غرب تهران ایجاد کره تا با حضور در بین دنیایی از عینک، و امکان انتخاب از بین تعداد زیادی عینک، بهترین ها را داشته باشید. به علاوه در کنار خرید عینک طبی و آفتابی مردانه و زنانه، امکان استفاده از خدمات اپتومتری هم در کنار فروشگاه عینک برای شما فراهم شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان بخر، بعدا پرداخت کن!

جهت حال رفاه مشتریان گرامی امکان خرید اقساطی در تمامی شعب حضوری و فروشگاه آنلاین میسر میباشد . شما مشتری عزیز به آسانی میتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

چند مرحله‌ی ساده تا خرید اقساطی

  1. ثبت نام و تکمیل مشخصات خرید اقساطی
  2. استعلام مشخصات و اعتبار سنجی آنلاین
  3. مراجعه حضوری و انجام خرید

ساعت پاسخگویی : 9 الی 19