جستجو
مراکز تخصصی چشم پزشکی و عینک سازی بینکـ

تعرفه بیمه سامان

بیمه درمان تکمیلی سامان

بیمه تکمیلی همانطور که از اسم آن پیداست مکمل و تکمیل کننده بیمه های پایه مانند تامین اجتماعی، خدمات درمانی و… است. بیمه های تکمیلی خدمات مختلفی را تحت پوشش قرار می دهند و بنابراین شرکت بیمه ای که طرح های متنوع تر و کامل تری ارائه دهد بهترین گزینه برای انتخاب و خرید است. بین شرکت های بیمه ای، بیمه تکمیلی سامان کامل ترین و متنوع ترین طرح ها را ارائه می دهد که شما می توانید طرح های متناسب با بودجه خود را انتخاب کنید.

یکی از سوال های پرتکرار، استفاده از بیمه تکمیلی انفرادی سامان بدون داشتن بیمه پایه است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تمامی افراد چه بیمه پایه داشته باشند و یا نداشته باشند می توانند از بیمه تکمیلی انفرادی سامان استفاده کنند با این تفاوت که افرادی که بیمه پایه ندارند باید ۱۸٪ مازاد نرخ حق بیمه طرح های مختلف را بپردازند.

همچنین تمامی افرادی که از سن قانونی عبور کرده باشند می توانند بیمه تکمیلی انفرادی سامان را تهیه کنند. با ما همراه باشید تا تمامی شرایط بیمه تکمیلی را با هم مورد بررسی قرار دهیم تا برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین طرح، تصمیم آگاهانه‌تری بگیرید.

این بیمه با ارائه بهترین پوشش ها برای پاسخ به نیازهای روزافزون درمانی هموطنانمان طراحی شد و در اختیار عموم قرار گرفت.

همانطور که می دانید هزینه های درمانی در اکثر کشورهای دنیا بسیار بالاست و داشتن بیمه مناسب درمانی از مهمترین بخش های سبد کالای خانوار است .

در کشور ما نیز هزینه ی درمان خصوصا در سال های اخیر به طور فزاینده رشد کرده به طوریکه بسیاری از هموطنان به علت فشار مالی هنگام بروز بیماری ها و مسائل درمانی ، از خدمات مراکز حرفه ای درمانی خصوصی صرف نظر میکنند و به اجبار راهی مراکز دولتی می شوند که به علت حجم بالای مراجعات به آنها و همچنین کمبود بودجه ، توقع کیفیت خدمات پزشکی ، برابر با  مراکز خصوصی امری دور از ذهن است . البته تعداد کم متخصصین پزشکی نسبت به بیماران نیز مزید بر علت است.

اما طی چند سال گذشته بیمه تکمیلی سامان با ارائه طرح های متنوع با پوشش ها و حق بیمه های متفاوت ( حتی بدون بیمه گر پایه )تمام تلاش خود را به کار گرفته تا همه ی هموطنان عزیز از اقشار مختلف بتوانند بیمه تکمیلی سامان را تهیه کنند تا در هنگام نیاز به مراکز خصوصی مد نظر خود با بهترین خدمات ممکن، رجوع کرده و صرفا به روند درمان خود فکر کنند .

به همین دلیل است که می گوییم با بیمه تکمیل درمان سامان ، مطمئن تر از مطمئن قدم بردارید …

در گام اول برای داشتن این بیمه نامه باید فرم پیشنهاد و  پرسشنامه سلامت را تکمیل کنید که برای دریافت در دسترس شما قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

الان بخر، بعدا پرداخت کن!

جهت حال رفاه مشتریان گرامی امکان خرید اقساطی در تمامی شعب حضوری و فروشگاه آنلاین میسر میباشد . شما مشتری عزیز به آسانی میتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

چند مرحله‌ی ساده تا خرید اقساطی

  1. ثبت نام و تکمیل مشخصات خرید اقساطی
  2. استعلام مشخصات و اعتبار سنجی آنلاین
  3. مراجعه حضوری و انجام خرید

ساعت پاسخگویی : 9 الی 19